Dane, cyfry, raporty odpowiadają na wszystkie ważne pytania marketingowe i sprzedażowe. To dane uruchamiają optymalizacje procesów i poprawę efektywności. Tak najczęściej wspieramy firmy:
- tworzymy raporty i dashboardy niezbędne do śledzenia jakości ruchu pozyskanego z prowadzonych kampanii reklamowych
- budujemy obraz zachowania i zaangażowania potencjalnego klienta na witrynie
- wskazujemy efektywność istniejących kanałów marketingowych, najczęściej: SEO, social media, afiliacje, paid search, marketing automation czy programmatic
- wprowadzamy w świat modelowania atrybucji konwersji
- pokazujemy miejsca na optymalizację budżetów mediowych
- przygotowujemy wybranego pracownika/ów do roli firmowego analityka, w tym zapewniamy wsparcie po wdrożeniu
- prowadzimy szkolenia dla zespołów marketingowych i sprzedażowych z interpretacji danych i samodzielnym budowaniu najważniejszych raportów
- przeprowadzamy audyt jakości danych, w tym konfiguracji platformy analitycznej
- wprowadzamy firmy nie tylko do Google Analytics, ale do innych platform jak: Adobe Analytics czy Heap Analytics, gdzie również posiadamy certyfikaty kompetencji wydane przez tych dostawców