Wykorzystanie rozwiązań Google dla biznesu to tak zwany ‘must have’. Wynika to głównie z tego, że każda firma jest w stanie stworzyć swój “własny” ekosystem Google, niezależnie od posiadanego budżetu i wielkości przedsiębiorstwa. Drugim istotnym aspektem jest to, że ponad 90% użytkowników w Polsce jest w “objęciach” Google – żaden inny gracz na rynku reklamowym nie ma tak dokładnej wiedzy o klientach jaką mają platformy Google. Po trzecie, zastosowanie Google Analytics, Data Studio, Search Console, GTM czy Optimize nic nie kosztuje, a pozwala na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Jak wspieramy firmy:
Google Ads (wcześniej AdWords)
platforma reklamowa #1 na rynku online. Jej możliwości są ogromne, co powoduje, że każda firm może wybierać najlepsze opcje pod swoją specyfikę branżową. Specjalizujemy się w:
- kampaniach angażujących użytkowników lub pozyskujących potencjalnych klientów
- kampaniach nastawionych na sprzedaż lub generowanie leadów/formularzy
- kampaniach stricte efektywnościowych / performance
- kampaniach display i video, w tym zaawansowanym remarketingu
Google Analytics 4 <> GA4
platforma analityczne #1. Gromadząca olbrzymi zakres danych o użytkownikach, ich aktywności, a także efektach działań prowadzonych przez zespoły marketingowe czy/i sprzedaże. Niestety ogrom danych może być przytłaczający do tego stopnia, że nie wiadomo na jakich raportach należy się skupić. Specjalizujemy się w:
- budowaniu raportów (w GA4 to kluczowa funkcja – kluczowe raporty należy samodzielnie zbudować)
- interpretacji prezentowanych danych w tym rekomendacji biznesowych
- wskazywaniu danych służących do optymalizacji strony czy aplikacji, ale także procesów jak Customer Journey, Ecommerce Funnel czy pozyskania leada
- podnoszeniu efektywności w tym optymalizacji kosztów
- prowadzeniu analiz jakości pozyskanego ruchu jak np. SEO, Social Media, czy affiliacji
- optymalizacji wydatków na media
- modelowaniu atrybucji konwersji
- szkoleniu pracowników firmy do świadomej i umiejętnej pracy z danymi
- raportowaniu KPI, które odzwierciedlają kondycję marketingu i sprzedaży
Google Marketing
Integrujemy firmy z pozostałymi narzędziami Google, które odpowiadają potrzebom wychodzącym z działów marketingu i sprzedaży, w tym Data Studio, GTM, Optimize czy Search Console. W efekcie przekazujemy lub prowadzimy w imieniu firmy aktywności na wybranych platformach.